الشعراوی: نیمار بهترین بازیکن دنیاست

تاریخ : 19 / 6برچسب:الشعراوی,نیمار,بهترین بازیکن,میلان,بارسا,
زمان انتشار :14:17.....نویسنده ی مطلب :امین

از مسی، رونالدو و ریبری به عنوان نامزدهای جایزه توپ طلای امسال یاد می شود اما الشعراوی معتقد است نیمار از سه این بازیکنان بهتر است.

 استفن الشعراوی، مهاجم جوان میلان، معتقد است که نیمار، ستاره برزیلی بارسا، بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست.

از مسی، رونالدو و ریبری به عنوان نامزدهای جایزه توپ طلای امسال یاد می شود اما الشعراوی معتقد است نیمار از سه این بازیکنان بهتر است.

او به خبرنگاران گفت:" باید بگویم که به نظر من، نیمار بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست. من در دیدار ایتالیا- برزیل در ژنو مقابل او بازی کردم. او با توپ عالی کار می کند."

الشعراوی همچنین از کاکا، دل پیرو و توتی به عنوان الگوهای دوران نوجوانی اش یاد کرد و گفت:" من چند الگو داشتم. واقعا فوق العاده است که بازیکنانی مانند کاکا یا دل پیرو را هر هفته ببینید. توتی هم یکی دیگر از الگوهای من بود. اینکه اکنون می توانم مقابل او بازی کنم برایم دیوانه کننده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.